سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستکاری لوح افتتاحیه بیمارستان الغدیر به نفع قطب دراویش ذهبیه

ارسال شده توسط سید علیرضا حسینی در 89/4/28:: 6:17 عصر

وارد بیمارستان الغدیر دزفول که شدم اولین ساختمان سمت راست ساختمان اداری قرار دارد (یعنی قبل ازاورژانس و یا بهتر بگویم قبل از داروخانه )درب وردی ساختمان اداری بیمارستان دولتی الغدیر لوح بالا قرار دارد اگر دقت کنید چند مطلب بدست می ایند

 بیمارستان الغدیر توسط وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی جناب آقای دکتر پزشکیان در دهه مبارکه فجر سال 1380 افتتاح به عنوان بیمارستان بزرگ دزفول افتتاح گردیده است  ولی با کمال تعجب بعدها در بالای نام بیمارستان بزرگ دزفول کلمه گنجویان بصورت کاملا ناشیانه ای درج می گردد

توسط چه کسی و در چه تاریخی ؟؟؟

 


دفاع سید احمد آوایی از گنجویان قطب فراماسونری ذهبیه

ارسال شده توسط سید علیرضا حسینی در 89/4/24:: 8:0 صبح

توضیحی در مورد پست قبلی و چند سوال

خبر مذکور خبری بود که خبرگزاری محلی دز ان ان دزفول درج کرده بود اما با کمال تعجب بعد از مدتی این خبر از سایت حذف شده بود

اما چند سوال

علت حذف این خبر چه بوده است؟ یا خبر صحت نداشت است؟یا درخواست سید احمد آوایی نماینده دزفول درمجلس جهت حذف این خبربوده ؟ ایا خطا از سایت دز ان ان بوده یا فشاری برای سانسور بوده ؟ با تمام احترامی که برای سایت خبری دز ان ان داشته و داریم از این سایت درخواست می کنیم اگر خبری را درج می کند و بعد به هرعلتی آن خبر را حذف می کند توضحی برای خوانندگان خود ارائه نمایند چنانچه خبر کذب بوده بفرمایند تا ما هم از درج این خبر جلوگیری کنیم

 

 


دفاع سید احمد آوایی از نام گنجویان قطب فراماسونری فرقه ذهبیه

ارسال شده توسط سید علیرضا حسینی در 89/4/20:: 12:0 صبح

نام بیمارستان دکتر گنجویان است و باقی خواهد ماند

 

به گزارش شبکه خبری دزفول: سید اعمد آوایی نماینده مردم شهر دزفول در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد نام بیمارستان ب رگ دزفول ” دکتر گنجوپان است و باقی خواهد ماند.

سید احمد آوایی در پاسخ به سوال خبر نگار ما در خصوص اینکه ، اگر نام بیمارستان ، دکتر گنجویان است ، پس چرا هنوز بنر نام ( الغدیر) بر روی سر درب بیمارستان ب قی مانده گفت:
منتظر ابلاغ رأی دیوان عدالت اداری به شورای تامین هستیم تا خودشان پرده ای را که نصب کرده اندبردارند.
وی در باره چگونگی بوجود آمدن مناغشه بر سر نام بیمارستان اظهار داشت: من همیشه به اتفاق فرماندار وامام جمعه محترم همیشه جلساتی در خصوص مشکلات و معضلات شهری با هم  داشته ایم و به آقای قاضی هم همیشه این نکته را گوشزد کرده ام که ما نباید وارد مسائل سیاسی و حاشیه ای شویم چرا که به ضرر منافع کلی شهر می باشد و ایشان نیز قبول کرده اند.

اوایی ادامه داد: امام جمعه عزیز با فشار بعضی از دوستانشان با اهواز رفتند و با تشکیل جلسه تامین استان تصمیم گرفتند اسم بیمارستان را تغییر دهند. شورای تامین نظر خود را با وزارت بهداشت و درمان ارسال نمود و همچنین آقای قاضی با وزیر هم صحبت و مکاتبه نمود، وزیر بهداشت نیز طبق نامه هایی که در سایت خود درج کرده بودید نظر بر روی شورای تامین داشت ولی در اینجا نظر کمیسیون ماده ?  تعیین کننده بود که کمیسیون رای بر باقی ماندن نام بیمارستان ب دکتر گنجویان داد.و رای به شورای تامین برای اجرا ابلاغ شد.
نماینده دزفول افزود : در این میان شورای بیمارستان نیز به دیوان عدالت اداری شکایت کرده بودند ، و دیوان نیز راِ به بیمارستان دکتر گنجویان داد و عنوان کرد تغییر نام بیما رستان در صلاحیت شورای تامین استان نمی باشد.
آوایی در پایان گفت: منتظر ابلاغ رای دیوان عدالت اداری به شورای تامین استان هستیم تا بنر نصب شده را نیز از سر درب بیمارستان دکتر گنجویان را بردارند.

منبع خبر: سایت دز ان ان





بازدید امروز: 25 ، بازدید دیروز: 33 ، کل بازدیدها: 446707
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ