تکلیف سردر بیمارستان گنجویان دزفول چه شد؟؟

پس از تماس های مکرر مردم فهیم دزفول درخصوص برداشته شدن تابلوی سردر بیمارستان گنجویان دزفول، نشریه نماینده طی تماسی تلفنی با دکتر صائمی رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول، دلیل برداشته شدن تابلو را جویا شد که وی ? دلیل برای این تغییر عنوان کرد.

?-   ارتفاع پائین سردر بیمارستان گنجویان باعث می شد تا برخی آمبولانس ها که ارتفاع بیشتری دارند، ناچار باشند تا از ورودی های دیگر بیمارستان وارد شوند که مشکلاتی را بوجود می آورد.

?-  در تابلوی بیمارستان گنجویان و تمامی مراکز درمانی که زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی دزفول می باشند عنوان دانشگاه علوم پزشکی اهواز قید شده که طبق قانون، پس از احداث و راه اندازی دانشکده علوم پزشکی دزفول باید این عنوان به دانشکده علوم پزشکی دزفول تغییر پیدا کند.

دکتر صائمی در خاتمه یادآور شد که این دانشکده به دور از حواشی، طبق قوانین مقدس جمهوری اسلامی عمل خواهد نمود و طبق دستور وزارت بهداشت، نام بیمارستان دکتر گنجویان می باشد.

نظرات (?)

  1. عنایت می‌گه:
     

    سلام من متوجه نشدم آخرش اسم این بیمارستان چه شد چون من دزفول نیستم یکی به من جواب بده

  2. modir می‌گه:

    برادر گرامی
    اگر مجدداً متن خبر را مطالعه فرمائید؛ دکتر صائمی ریاست دانشکده علوم پزشکی دزفول در این خصوص گفته است: این دانشکده به دور از حواشی، طبق قوانین مقدس جمهوری اسلامی عمل خواهد نمود و طبق دستور وزارت بهداشت، نام بیمارستان دکتر گنجویان می باشد.

    مطلب بالا برگرفته از سایت سید احمد آوایی نماینده دزفول است متاسفانه نشریه نماینده به دروغ پارگراف آخر یعنی (دکتر صائمی در خاتمه یادآور شد که این دانشکده به دور از حواشی، طبق قوانین مقدس جمهوری اسلامی عمل خواهد نمود و طبق دستور وزارت بهداشت، نام بیمارستان دکتر گنجویان می باشد.)را از زبان دکتر صائمی بیان نموده است که کذب محض می باشد