تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2   3      >
 
+ يه بنده خدا 
اول سلام
چه خوش گفت شاعر
هرکه را اسرار حق آموختند ..... مهر کردند و دهانش دوختند
به همه ما فرموده شده قبل از اينکه بگردين دنبال خرده گيري از مردم:
اول خودت رو بشناس تا مرحله بعد به خدا شناسي برسي و مرحله آخر خداوند علم و اسرار ناس شناسي بهت عنايت بکنه
اين تمام و کمال هدف صوفيان اشراقيه است. قبول دارم بعضي از فرقه ها انحرافاتي دارند و راهشون بي راهه هستش ولي من فقط از شما نويسنده ي بزرگوار و بقيه ي عزيزان ميخوام فقط براي يک بار هم که شده پنجشنبه شب تشريف بياريد مهدويه ي دزفول تا عملا براتون روشن بشه آياه راهه يا بي راهه؟!
چون قضاوت کار فوق العاده حساس و سختي هست چون مسئوليت هاي سنگيني داره و قضاوت نادرست موجب ميشه بعضي از بندگان خدا رو از طريق حق دور کنيم و کار رو براي خودمون در روز حساب سخت و سخت تر کنيم.
خداوند عاقبت همه ي ما رو ختم به خير بگرداند .. انشاءالله
پاسخ

سلام عليکم عرض ادب و احترام بنده هم پنج شنبه در جلسات بودم هم فيلم هاي زيادي از انها دارم طريقتي که منطبق بر شريعت نباشد هرگز مورد تاييد اسلام نيست
+ ليلا 
انحراف در اين فرقه ها نيست انحراف در ذهن پوک اين جماعتي است که از سر ناداني و جهل چرت و پرت پشت سر عارفان بزرگ مي گويند
همه جا مجلس ذکر خداست پس اونايي که تهمت ميزنن در اصل دارن به مجلس خدا توهين ميکنن
پاسخ

سلام به نظرم بزرگانشون منحرف هستند ولي بقيه قرابني هستند بي شک فرق است بين عرفان اصيل که قبله انها نجف کربلا است مثل سيد احمد کربلايي ملاحسنقلي همداني سيد علي قاضي ايت الله بهجت با برخي از افراد کذاب و دروغگو که قبله انها لندن است بي شک بين صوفيه دروغين و عرفاي بزرگ يک فرق است در عرفان ولايت خدا را مي پذيرند ولي در فرقه هاي دوغين چون ذهبيه ولايت شيطان
+ رضا 
سلام شما گفتيد زخم خورده هستيد ازاين سلسله ميشه واضح توضيح بدهيد
پاسخ

سلام داستانش خيلي طولاني است ان شالله اگر بناداشتم وبلاگ را فعال کنم اين موضوع را در چند پست خواهم گفت
+ هيچکس 
سلام کلي گفتم منظورم شخص نبود شما خودتان بهتر ميدانيد، ريشه اين دشمني شما حسادت ورياست طلبي هست تهمت نفاق به مومنيني ميزنيد که درکنجي به ذکر ودعا مشغول هستند وکاري به غير ندارند وادعايي ندارند فکر کرديد ايمان به ظاهر سازي وريش دراز وريا کاريست و حرافي مگه از قلب مردم آگاه هستيد که تهمت نفاق ميزنيد اگر نفاقبود ايشان هم مثل بقيه ظاهر سازي ميکردن تا به نوايي برسند دراين بازار ظاهر پرستي چرا از اين مدعيان هم مسلکتان که کتبها شون همه جا رو پر کرده وادعاهاشون گوش همه روکر کرده انتقاد نميکنيد کجاي رفتار اينها با رفتار پيامبران وامامان همخواني داره برادر اگر از براي خدا مينويسي از خدا بترس وبا احتياط حرف بزن چون اولياء خدا گمنام در ميان مردم هستند بظاهر غير آنچه شما در نظر داريد وميشناسيد
پاسخ

سلام جناب هيچکس اينکه مي فرماييد ريشه اين موارد حسادت و رياست طلبي است اگر در باب فرقه ها است تا حدودي قبول دارد. چرا عرض مي کنم تا حدودي به خاطر اينکه اکثر مريدان هر فرقه اي قربانيان مطامع قطب و رهبر همان فرقه مي باشند و البته در باب قطب و برخي افردا اصلي ريشه مشکلاتشان حب نفس و منيتشان است که اگر اين اصل را بپذيريم سخن شما مي تواند در دل اين اصل قرار گيرد اما اگر منظورتون بنده مي باشد بنده در اين دنياي خاکي هيچ مسوليتي نداشته و ندارم و خود نيز زخم خورده فرقه مي باشم و با توجه به عدم آشنايي بنده و شما بي شک منظورتون بنده نيست در ادامه پاسخ به شما عزيز عرض مي کنم در تمام فرقه ها نفاق يکي از ابزارهاي ايست که در اقطاب ريشه دونده و اين نفاق بر دو پايه رياکاري و دروغ نهفته شما مي توانيد بدور از تهمت زني و کلي گويي مواردي که در وبلاگ منتشر شده را مصداقي نقد بفرماييد تا در صورت اينکه بنده اشتباهي انجام داده ام جبران نمايم اينکه بصورت کلي يک سري ادعا کنيد صحيح نمي باشد التماس دعا
+ مريد 
شما بريد فکر خودتون باشيد که در تمام عمراز مال مردم ميخوريد و هيچ کاري جز مصرف خمس وزکات وخوردن بيت المال شغلي نداريد به فکر انحرافات خودتون باشيد کاش اينقدر که حرف ميزنيد زره اي عمل صالح براي خدا داشتن نه ريا کارانه براي مردم. اخوندان کين جلوه درمحراب ومنبرميکنندچون به خلوت ميروند آن کار ديگر ميکنند


پاسخ

جناب مريد سلام بنده هر سال خمس مالم را پرداخت مي کنم فقط يک سوال مرادتان اقاي حسين عصاريان به شما اموخته به راحتي دروغ بگويد و به مردم بدون تحقيق تهمت بزنيد ؟شما از کجا مي دانيد بنده از خمس زکات و بيت المال استفاده مي کنم؟خداوند شما را هدايت کند التماس دعا
+ ياعلي 
سلام درموردسلسله کميليه اگراطلاعاتي داريد،بفرماييد
+ شيعه 

باسلام

خانم ويا اقاي مريد شما کاملا درست ميفرماييد وقتي من و يا امثال ما وارد اين گروه ها ميشوند با برخورد فوق العاده مذهبي واخلاق محمدي اين اقايان مواجه ميشوند که بسيار هم تاثير گذار است

ولي برنامه اين اقايون اين است که ابتدا اعتماد و ايمان افراد رابه خود جلب کرده سپس عقايد باطل خود را به انان بقبولانند و من وامثال من هم که به انان ايمان اورده ايم به راحتي از ايشان خواهيم پذيرفت اين مرحله بدايتي است که مرشد شما را امر به انجام عبادات وترک گناهان ميکند در مرحله نهايتي که شما ايمان کامل به او اوردي به شما مي قبولاند که اصلا لازم نيست نماز بخواني و ميگويد که تو خود خدايي

+ م 
مراجع تقليد ؟؟؟ !!! فقه و فقاهت مختص ائمه است و بس . يادم نمي آيد که امامي اين علم را براي ملا ها ي درباري به ارث گذاشته باشد.ان شاء الله با مراجع تقليدتان در آن دنيا محشور شويد. هر جا که بروند شما را نيز با هود خواهند برد.
+ س 
خدا سراينده آن اشعار اراجيف را لعنت کند.
+ ط ه ف ا م ک 
اجماع در نظر مشروعيت نمي آورد برادر سقيفه بني ساعده نيز اجماع بود که ولايت را غصب نمودند
پاسخ

ادله اربع نزد شيعه امامي چهار تا استکتاب که همان قران استسنت که قول و فعل و نوشته پيامبران و ائمه دوازده گانه استعقل و اجماع که کاشف قول معصوم است اجماع در شيعه معناي خاص خود را دارد
+ سهيل 
و اما بعد، سخن از بدعت مي زني؟! بزرگ ترين بدعت تاريخ اسلام را که همين دوستان شما به اسم ولايت فقيه وارد اسلام کردند. حالا که ما هم بگوييم همچين چيزي در اسلام نيست و سوء استفاده براي حکومت است و نظريه اي بيش نيست ما را فتنه گر و غرب زده مي خوانيد. يک حديث از امام زمان آورده اند که هيچ ربطي به ولايت فقيه ندارد و مي گويند ببينيد امام زمان گفته ولايت فقيه جانشين من است و کم کم ولي فقيه را معصوم هم کردند. شما خيلي دلت به حال اسلام مي سوزد اول با اين بدعت بزرگ مبارزه کن.
اگر مسلماني و آزادي بيان در اسلام را مي داني منتشر کن
پاسخ

سلام سهيل جان شما در بخش ديگري از نظرات سخن از صانعي و منتظري اورديد جهت اطلاع شما در کتاب ولايت فقيه ايت الله صانعي امده در صفحه 15 چاپ سوم سال 66به قول مرحوم نراقي هر فقيهي وهر مجتهدي از نظر مبناي فقهي ولايت فقيه را قبول کرده است منتهي اگر اختلافي باشد در محدوده ولايت فقيه است ولي در اصل آن ترديدي نيست در ص17 بيان ميکنند که مرحوم نراقي در کتاب عوئد در قاعده اي که راجع به ولايت فقيه صحبت ميکند مي گويد ولايت فقيه بين شيعه اجماعي است البته امام خميني در کناب حکومت اسلامي و ولايت فقيه خود که در سال 49 بيان داشته اختيارات حضرت پيامبر وحضرت علي و ولايت فقيه را مساوي دانسته ورد اين مطلب را رد اسلام دانستهاين توهم که اختيارات حکومتي رسول اکرم ص بيشتراز حضرت امير ع بوده يا اختيارات حکومتي حضرت امير بيشتر از فقيه است باطل وغلط است البته فضائل حضرت رسول ص بيشتر از همه عالم است وبعد از ايشان فضايل حضرت امير ع از همه بيشتر است لکن زيادي فضائل معنوي اختيارات حکومتي را افزايش نمي دهد همان اختياراتي و ولايتي که حضرت رسول وديگران ائمه ص در تدارک بسيج وسپاه تعيين ولايت واستانداران گرفتن ماليات وصرف ان در مصالح مسلمانان داشتند خداوند همان اختيارات را براي حکومت فعلي قرار داده است منتها شخص معيني نيست روي عنوان عالم وعادل است صفحه 40 چاپ اول بهار73 موسسه تنظيم ونشر اثار امام خمينيمردم در حکومت حضرت امير تکاليف وحقوقي دارند از جمله ان حقوق اين است که امام را نصيحت کننداگر در زمينه ولايت فقيه سوال شبهه يا شک داريد پاسخ گو هستم اما صرف اينکه شما به عدم اطلاع مدعي شويد چيزي که اجماع در شيعه است را قبول نداريد دليل نمي شود ايا چون شما ولايت فقيه را قبول نداريد در اسلام نيست
+ سهيل 
پسر خوب اينقدر مرجع مرجع مي کني، اول يکم مطالعه کن مرجع چيه! بعضي از مراجع محترمتون که هنوز قمه مي زنند. يعني بايد پيروي کرد؟
دوست من بنده خودم مرجع تقليد دارم اما دليل نمي شه کورکورانه هرچي مي گن بپذيرم. کداميک از مراجع محترم تقليد تا حالا رفتند و در يکي از مراسم اين بنده هاي خدا شرکت کرده اند که حالا دارند حکم به بطلان اونها مي دهند؟ چهارتا آدم مثل شما رفتند پيششون يه سري مزخرفات تحويل دادن که اينا شمشير قورت مي دن و ... اون بنده هاي خدا هم گفتن اينا باطل هستند.
دوست من کل چيزي که عرفان مي گه ( اعم از تصوف و ... ) اينه که زياد ذهن مبارکتون رو درگير اين نکنيد با کدام پاتون بريد تو دستشويي. فرق بين وسيله و هدف رو بشناسيد. شما اگر دو زار اطلاعات درباره برخي از بزرگان متصوفه داشتيد مي فهميديد که خيلي هاشون اول تاکيد مي کنند که برويد شرع را کامل ياد بگيريد بعد بياييد.
حالا يک عده از برادران حوزوي از روي حسادت مي خواهند بگويند تنها مبلغان اسلام آنهايي هستند که پارچه دور سرشان مي پيچند شما باور نکنيد. به نظر بنده اين شما هستيد که منحرف شده ايد و تعداد زيادي هم منحرف مي کنيد.
حکومت به اصطلاح اسلامي که اين ها را رقيب خود مي بيند و بر عليه شان تبليغ مي کند. مراجع تقليد روشنفکر هم مانند آيت الله العظمي منتظري و آيت الله العظمي صانعي و آيت الله العظمي بيات زنجاني هم که نمي گذاريد حرف بزنند. آيا اين درست است؟!
خداوند همه ما را هدايت کند که ان شاء الله شرمنده حضرت حجت نشويم.
پاسخ

سلام آخرش ما نفهميديم شما مرجعيت را قبول داري يا نه از يک طرف مي گي اينقدر مرجع مرجع نکن بعدش مدعي شديد مرجع نظرش رو قمه زدنه بعد مي گويي من خودم مرجع دارم خوب لطفا بفرماييد مرجع شما کيست خودتان بريد بهش بگيد نظرتون در مورد خانقاه چيست هرچه گفت عمل کنيد هر کسي از مرجع خودش تقليد مي کند شما در اين چند جمله چندين تناقض داشتيد خودتان يک بار متن خود را بخوانيد اول تکليفتون با خودتان حل کنيد بماند فرضا مراجع چند نفر بقول شما رفتند گفتند که اينها شمشير مي خورند و....1- شما از مرجع خود تقليد مي کنيد بپرسيد حکم رفتن به خانقاه چيست 2- بنده هرگز نگفتم که فرقه منحرف ذهبيه شمشير خورده هرگز اين فرقه اينچنين نبوده و انحرافشان اين نيست 3-ائمه که رد فرقه هاي صوفيه نه عرفان را د اشته اند را که چند نفر طلبه گول نزدند احاديث رد تصوف نه عرفان را چگونه مي بينيد 4- کدام مرجع کجا بيان داشته قمه زدن را چرا هرکس هر چي گفت با ساده لوحي باور مي کنيد کمي تحقيق کنيد بعد بفرماييد تازه به فرض محال اگر مرجعي گفته باشد شما از مرجع خود استفتا کنيد هم در مورد قمه زدن و هم در مورد خانقاه 5-فرموده ايد «دوست من بنده خودم مرجع تقليد دارم اما دليل نمي شه کورکورانه هرچي مي گن بپذيرم» شما هنوز معناي تقليد نمي دانيد و هر روز در خيلي از مسائل دنيويتون هم تقليد مي کنيد به پزشک مي رويد تقليد نمي کنيد ماشينتون تعميرگاه مي بريد تقليد نمي کنيد و ووو لطف قدري در معناي تقليد تحقيق کنيد بعد تقليد کنيد ان شالله تقليدتون محققانه باشد نه در تقليد هم تقليد کنيد6- گنجويان يا عصاريان به شما ياد داده اند که به راحتي به عده اي تهمت بزنيد شما ادله و فتوي هاي مراجع را حسادت مي دانيد جالبه چه گنجويان چه مريداني تربيت مي کند!!!7 - شما نه مرحوم منتظري را قبول داريد نه صانعي را اينها براي شما مستسکي هستند تا پشتشان قايم شويد و گرنه اگر بياورم نظرات صانعي را در مورد ولايت فقيه شما باور نمي کنيد من شما را به کتاب هاي ايشان روع مي دهم
+ محسن 
سلام استاد بنده خيلي مشتاق هستم توجلساتتون شرکت کنم چطور ميتوانم اطلاعات بيشتري کسب کنم.استاد اگه ميشه چنتا کتاب معرفي کنيد
پاسخ

سلام آقا محسن عزيز اين وبلاگ تنها تريبون بنده است تا کنون جلسه اي در نقد و رد فرقه ذهبيه نداشته ام البته سخناني بين دوستان قبلا بوده ولي الان نه در مورد کتاب دو کتاب آقاي منصور کياني و کتاب ذهبيه عرقان يا تصوف از اقاي دکتر حميد رفيعي کتب خوبي هستند
+ مولا علي 
اي کاش از خداوند مي ترسيديد و به روز قيامت ايمان داشتيد تا اينگونه مردمي را که جز خير و نيکي چيزي ندارند مورد بي حرمتي و اهانت قرار ندهيد.بي شک شما از خداوند نمي هراسيد.و بي شک هيچ ايماني به وجود خداوند نداريد.شما به دليل ترس از محبوبيت واقعي اين بزرگواران در دل مردم است که اين گونه سخن مي رانيد.
با ارزوي ظهور مهدي موعود (عج) و روزي که خود حضرتشان بي ابرويتان کند.
يا حق
پاسخ

آقا يا خانم مولا علي سلام شما در اين چند جمله چندين تهمت به بنده زديد «بي شک شما از خداوند نمي هراسيد.و بي شک هيچ ايماني به وجود خداوند نداريد و...» اگر به واسطه جهل شماست خداوند شما را آگاه فرماييد و اگر از نوع تربيت فرقه اي و نيز رابطه مريد و مرادي است دعا مي کنم که خداوند شما را به راه صراط مستقيم و اسلام هدايت کند
+ ليلا 
سلام و تشکر بخاطر اطلاعاتي که درسايت گذاشتيد.اما من سوالات زيادي دارم و نيازمبرم به راهنماييهاي بيشتز.راهي نيست که بتونم باهاتون مستقيم تماس داشته باشم؟ بخدا ثواب داره.مرسي
پاسخ

سلام ليلا خانم هر گونه سوالي داريد در همين وبلاگ بزاريد اگر مي دانستم پاسخگو هستم
   1   2   3      >