mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ وحيد 

با سلام و درود

1- شما نام خود را وبلاگ : فرقه ي ذهبيه دزفول نهاده ايد که با محتواي مطالب شما همخواني ندارد نميدانم علت چيست ولي هرچه باشد بوي خدعه مي دهد .

2- نميدانم سن و سال شما چقدر است و نميدانم چقدر به سوابق برادرن آوايي که اينگونه نا محترمانه آنها را هتاکي مي کنيد ، ايکاش اندکي در اين باب مطالعه مي نموديد تا شايد دقيقتر مي نوشتيد.

3- در احاديث آمده است که : حرمت انسان ها فرا تر از حرمت کعبه است .

انتظار مي رود به عنوان يک قلم زن مسلمان بيشتر مراقب باشيد .

4- تمام اين جلسات و هيآت که ذکر فرموده ايد آيا از جيب شخصي تا کنون

پولي براي اين شهرستان هزينه کرده ا ند ؟ آيا انصاف خدمات ديگران را اينگونه مورد هجوم قرار دهند ؟

5- سن من به بيمارستان افشار قد نمي دهد شما را نمي دانم ؛ اين خدمت کوچک نيازمند حرمت است نه بي حرمتي ؟

6- دين را بايد عميق و همه جانبه شناخت تا از غلطيدن در دام ديگران در امان ماند ، پس در اين راه بکوش .

7- فرق صوفيه و دراويش به تعداد پيران و مرشدان و قطب هاي آنهاست و به همين اندازه نيز شناخت آنان و قضاوت در باره آنها دشوار است ، پس بکوش تا آخرت خويش را به جهل ديگران نفروشي .

تقديم به شما : الناس اعداء ما جهلوا علي ( ع )

موفق باشيد

پاسخ

سلام وحيد عزيز 1- مطالب وبلاگ در مورد فرقه ذهبيه مي باشد و اگر مطالبي از برخي از مدافعان اين فرقه چون برخي از آوايي ها درج کردم در همين راستا بوده است اگر در دزفول زندگي مي کنيد و بين مردم باشيد بپرسيد خواهيد ديد که چه کساني از فرقه ذهبيه دفاع کرده اند کاش نه بصورت کلي بلکه بصورت مصداقي مي فرموديد تا پاسخگو باشم يا اصلاح کنم شما بعد از ادعا کلي و بدون مصداق فرموده ايد علت اين کارتون را نمي دانم اما هرچه باشد بوي خدعه مي دهد براستي اين چه قضاوتي است هنوز دليل را نداسته نتيجه مي گيريد بنده تمام آوايي ها خوب مي شناسم شما را نمي دانم! اگر اطلاع مثبت يامنفي از اين خانواده داريد بفرمايد تا ضمن استفاده به اطلاع مردم برسانيم 2- احتمالا اطلاعات شما از برادران آوايي و سابقه آنها هماننده بيان حديثتان است که چيزي شنيده ايد ولي دقت نکرديد بهر حال حديث را اشتباه فرموده ايد اصل حديث در کتاب خصال، ص27. امام صادق عليه السلام فرمودند:« المؤمنُ اعظمُ حرمه من الکعبه» حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتر است. که البته بنده همين اين حديث را و هم احاديثي که در رد صوفيه آورده شده را قبول دارم انتظار مي رود بعنوان کسي که نظر گذاشته ايد بيشتر دقت کنيد3- قطعا در نقد، نيمه مورد نقد بررسي مي شود و انتظار مدح در نقد نمي رود، بماند اگراين فرقه چهره خود را از دروغ نفاق و ريا پاک کند مردم بهتر خواهند فهميد که اينها خدمت داشته يا نداشته ومردم مي پرسند خدماتي که به نيت ريا وتبلغ انجام شده آيا براي خلق است يک براي مطرح کردن و تبليغ خود آيا موج سواري بر خدمات ديگران خدمت است؟ در ثاني خدمات دليل بر حقانيت يک فرقه نيست به نظر شما اگر رژيم صهيونيستي بيايد در جايي خدمتي بکند اين دليل بر حقانيت آنهاست؟ ايا وقتي مردم در روز قدس مردم مرگ بر اسرائيل و امريکا مي گويند مرگ برپيشرفت است؟ 4- اگر به اسناد بيمارستان افشار مراجعه کنيد خواهيد فهميد اين بيمارستان چگونه ساخته شده و شناخت شما از اين فرقه بيشتر خواهد شد5- از توصيه شما در اين مورد سپاسگذارم و تلاش خود را در شناخت دين کامل مي کنم ضمن اينکه اميدوارم شما هم در شناخت دين کوشا باشيد قطعا انسان يا خود متخصص دين است (مجتهد) يا از متخصصين دين تقليد مي کند اگر در وبلاگ نظري بيندازيد نظر مراجع را در رد صوفيه و دراويش و فرقه ذهبيه دزفول درج کرده ام6- نکته ظريفي فرموده ايد که بنده در وبلاگ در اين مورد مطلب نوشته ام که هيچگاه انحرافات فرقه اهل حق مشعشعيان را نبايد به حساب ديگر فرقه هاي اهل حق گذاشت چرا که اهل حق 13 فرقه اند و هرکدام مرامي دارند چه رسد به فرقه ذهبيه که خارج از اين 13 فرقه اهل حق هستند گناه و انحرافات فرقه ذهبيه مهدويه را نبايد پاي فرقه ذهبيه احمديه گذاشت وهرگز نبايد انحرافات فرقه ذهبيه احمديه را پاي ديگر فرقه ها گذاشت7- اگر مطالب وبلاگ را يک بار مطالعه فرموده بوديد برخي از سوالات شما را قبلا جواب داده بودم8- حکمت 430الناس اعداء ما جهلوا.. «مردم دشمن آن‏اند که نمي‏دانند.» اين هم از سخنان شريفي است که براي آن نظيري نيست و پيش از اين گذشت و آنچه مناسب آن بود گفته شد و از ديرباز گفته شده است هر کس چيزي را نداند با آن ستيز مي‏ورزد. و شاعر چنين سروده است: کاري را ندانستي و ستيز آشکار ساختي آري که نادانان دشمنان اهل علم‏اند. به افلاطون گفته شد: چرا جاهل عالم را دشمن مي‏دارد و حال آنکه عالم جاهل را دشمن نمي‏دارد؟ گفت: بدين سبب که جاهل در خود احساس کاستي مي‏کند و چنين گمان مي‏برد که دانا او را تحقير مي‏کند و پست مي‏شمرد در نتيجه او را دشمن مي‏دارد و حال آنکه عالم را کاستي نيست و گمان نمي‏برد که نادان او را تحقير مي‏کند و بدين سبب انگيزه‏اي براي دشمني با نادان ندارد. اين سخن به شماره‏ي 174 هم آمده است و از جمله کلماتي است که مکرر در نهج‏البلاغه آمده است جاحظ در صد کلمه و مفيد در اختصاص، صفحه‏ي 245 و ميداني در مجمع‏الامثال، جلد دوم، صفحه‏ي 454 و ديگران آن را نقل کرده‏اند. آرزومندم عمرتان در راه اسلام عزيز سپري گردد