سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مغالطه سید احمد آوایی در مورد مبارزه با فرقه ذهبیه

ارسال شده توسط سید علیرضا حسینی در 89/5/23:: 3:0 عصر

پاسخ شبهه ای که سید احمد اوایی مطرح می فرمایند:

شبهه:

سید احمد آوایی در افشاگری یک: «درافتادن با دراویش دزفول باعث جذب بیشترمردم به  آنها خواهد شد!!!»

پاسخ

اولا

آیا اعلام اینکه دشمن وجود دارد باعث جذب مردم به دشمن خواهد شد!!! یا باعث توجه مردم به خطر وجود دشمن خواهد بود؟

سوال را با مثالی توضیح می دهم:

فرض کنید دشمن حمله کرده و به دروازه های دزفول نزدیک شده وکسی یا کسانی این خبر را به مردم اطلاع می دهند چه اتفاقی می افتد؟ اولین اتفاقی که در دزفول خواهد افتاد جذب مردم به سوی دشمن است!!! یا در اولویت قرار گرفتن توجه به خطر دشمن است؟ و اینکه چه باید بکنیم چگونه از خود دفاع کنیم و..

 خنده اور است که کسی که در کمیسیون امنیت ملی است بیاید بگوید حرفی از دشمن نزنید و با دشمن مخالفت نکید چرا که باعث جذب مردم به سوی دشمن خواهد شد

آری اعلام اینکه دشمن دارد نزدیک می شود روال زندگی را از حالت طبیعی خارج خواهد کرد اما این به معنای جذب به سوی دشمن نیست این به معنای توجه دادن مردم به سوی خطر خواهد بود تا مواظب خود باشند صد البته مخالفت با فرقه ذهبیه احمدیه باعث توجه مردم به این فرقه خواهد بود نه جذب مردم به این دراویش

و اگر سید احمد آوایی واقعا براین عقیده باشد پس مبارزه ایشان با دشمن صهوینستی خدمت تاریخی به اسرائیل غاصب بوده است

جناب اقای اوایی مطرح کردن دشمن باعث جذب مردم به انها نمی باشد بلکه اعلام وجود دشمن درکمین و اعلام خطر است

اعلام خطر مساوی جذب نمی باشد مساوی هشدار است هشدار باعث توجه و پیگیری خواهد بود و این هشدار برای شکارچیان فرقه حکم سم را دارد نه دارو وکمیا

نکته دوم:

شیوه های جذب تمامی فرقه های از جمله دراویش دزفول جذب  به صورت عام نمی باشد( جذب عام مبتنی برارائه تفکر و برهان است و نمیتوان در ان مخفی کاری کرد سوال جایگاه مثبتی دارد)فرقه ها برای جذب سخنرانی مطرح نمی کنند تا سخنران با استدالال و منطق مردم را جذب کنند فرقه ها چون از استدلال و منطقی بسیار ضعیفی برخوردار هستند شروع کارشان را از حوزه تفکرات آغاز نمیکنند بلکه شروع کارشان را در حوزه احساس برقرار میکنند و سعی در به وابستگی عاطفی کشاندن فرد به خود میکنند بطور خلاصه شیوه های جذب در فرقه ها عبارتند از:

مرحله اول برقراری ارتباط عاطفی و دوستانه  بدونه اینکه سخنی از فرقه به میان اید

مرحله دوم تخریب هویت گذشته فرد است

مرحله سوم ارائه هویت فکری جدید است

در طول این مسیر مبلغین فرقه ها با القا القای بی طرفی مقاومت درونی فرد را از بین خواهند برد

وبدترین کار از دید مبلغین فرقه ها افشای هویت فکری انهاست و شناسایی انهامی به مردم است

هیچگاه کسی خودش به یسراغ فرقه نمی رود بلکه این فرقه ها هستند که چون شکارچی در کمین شکار خواهند رفت و استتار اولین شرط موافقیت درشکار است


گزارش سید احمد آوایی از ساخت و توسعه خانقاه ذهبیه دزفول

ارسال شده توسط سید علیرضا حسینی در 89/5/2:: 12:49 عصر

جلسه پرسش پاسخ

با حضور سید احمد آوایی نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی

مکان :مسجد اقا حبیب دزفول

متن پیاده شده ازفیلم موجود

چند نکته از سید علیرضا حسینی:

1-حضور ذهن سید احمد آوایی و در ریز جریان قرار داشتن نماینده دزفول در جریان خرید خانه بغلی خانقاه ذهبیه دزفول و ساخت آن جای سوال دارد که آیا ایشان در تمام قضایااینقدر دقیق و ریز بین هستند(خصوصا  اینکه ایشان اقرار می کند در آن زمان ایران نبوده) یا فقط در قضیه فرقه ذهبیه

2-سید احمد آوایی با تمام زرنگی که دارد در این فیلم  نقش خود و برادرش سید علیرضا آوایی رئیس کل دادگستری استان تهران را در ساخت خانقاه دزفول افشا می کند یعنی زمانی که سید علیرضا وایی دادستان دزفول بوده چگونگی نقش آفرینی خود و برادرش را درساخت عیان می کنند

3-چرا سید احمد آوایی در حالی که در منزل آقای سلیم گندمی قسم یاد می کند که حجه الاسلام  فلاحیان دین ندارد در اینجا سخنش را اطاعت می کند

4-جالب است دوستان اگر کمی به پرانتز ها توجه کنید در می یابید که سید احمد آوایی سعی  بر این دارد که نام دراویش ونام برادر خود سید علیرضا آوایی رئیس دادگستری استان تهران را ذکر نکند و با استفاده از ضمیر و استفاده از کلماتی چون « اینها ،این،آنها،دادگستری،دادستان و... اسامی ذهبیه و سید علیرضا را مخفی نگه دارد

5-به جز کلماتی که در پرانتز قرار دارد مابقی متن پیاده شده فیلم می باشد


سوال(مجری برانامه) : درخصوص ساخت خانقاه (خانقاه دزفول) که ظاهرا با حمایت (نوشته اند) حضرتعالی صورت گرفته، وهم کنون بیش از پیش پیشرفت داشته، فرموده اند: با توجه با اینکه، مراجع تقلید این کار را حرام دانسته اند، شما چه نظری در این ارتباط دارید؟

سید احمد آوایی:بله (این دوستان) این مسئله خانقای دزفولیک داستان مفصلی دارد که من تیترشو،عرض کنم خدمتون.

این اولا ساخت نیست ،بلکه پروانه ی تجدید بنا بوده. از زمانی که اقای اراکی امام جمعه دزفول بود، در آن زمان اخوی بنده(سید علی آوایی) دادستان دزفول بود.آن زمان اینها(دراویش) پروانه تجدید بنا گرفتند، و کسی هم کار به همدیگر نداشت، به اصطلاح بقول خودمان:از قدیم اینها(دراویش) یک همزیستی مسالمت آمیزباعلما داشتند.کاری باهم{نداشتند} در کنار همدیگر زندگی می کردند.اینها (فرقه ذهبیه)خانه بغلی را خریده بودند.فرد اجار نشینی در آن بود، بعد او گفت: یک پولی بدید، تا تخلیه کنم. و پول بهش دادند، ولی تخلیه نکرد.آنها(دراویش)رفتند، شکایت کردند، رفت به دادگستری دزفول (رئیس دادگستری وقت، سید علی آوایی) حرف کی است، سالهای فکرکنم 64 یا65 یعنی داستانش خیلی طولانی است. اصلا آن زمان من لبنان بودم، ایران نبودم، بعد او تخلیه نکرد اینها(دراویش)هم، شکایت کردند، دادستانی و دستگاه قضایی،خیلی کار به ماهیت مسائل سیاسی ندارد، که کی، از کی خوشش می آید، انها طبق قانون عمل می کنند.آن ( دادگستری) دستور تخلیه داد. و آقای اراکی خیلی ناراحت شد که چرا با اینکه امام جمعه است، ودستورداده، دادستان(سیدعلیرضا آوایی) زیربار نرفته! اون زمان اخوی ما(سید علیرضا آوایی) حرفش این بود،و اقای اراکی مخالفت کرد، حرفش این بود که همین خانقاه درتهران عده ای آمدند،آن جا را اشغال کردند،و آن زمان هم مقام معظم رهبری آقا رئیس جمهوربود، انها شکایت کردند، آقا دستور رفع تعرض داد، و گفت به اینها کاری نداشته باشید،آن زمان میرسلیم را فرستاد،و گفت: که توی مملکت قانون حاکم است. کاری به کسی نداشته باشید، هرکی داره کار خودش میکنه


بعدها کشیده شدبه زمانی که من معاون سیاسی استاندارخوزستان بودم .

اقای اراکی که امام جمعه بود،به شهردار گفت: شما نگذارید اینها(دراویش) بسازند، اینها(دراویش)آمدند، شکایت کردند، ما هم(به دراویش) گفتیم: طبق قانون بروید ،به قضیه رسیدگی بکنید، ما کاری به ماهیت اختلافاتی که به اصطلاح نمی دانم ،کی، به کی دارد نداریم، ما مر قانون را باید اجرا بکنیم، حالا چه ما اون زمانی معاونت سیاسی بودیم، من هم آن زمان حرفم این بود:که ما باید من به عنوان (معاون)سیاسی معتقدم هرچیزی را که امنیت که... سیاسی امنیتی بودم، امنیت استان و کشور را تهدید کند باید مقابلش بایستیم.هرچیزی که به این مسائل کاری نداره، ما نباید کاری بهش داشته باشیم.کما اینکه امام که به عنوان مرجع تقلید کاری به هیچ فرقه ای هیچی در چیزها نداشت. با اینکه امام قدرت داشت ،می توانست برخورد کنه.آقا به عنوان رئیس جمهور کاری به کسی نداشت. لذا دزفول جزیره نیست، این که هرکس بیاد با برداشت خودش بخواهد، برخورد کنه این درست نیست. باید روال قانونی خودش صورت بگیرد. بعدها اینها(دراویش) دوباره شکایت کردند، ما گفتیم اقا شما برید وازمراجع قانونی خودشون رسیدگی کنید.تا اینکه من وزیر اطلاعات را دیدم، بهش گفتم :اقای وزیر اطلاعات توی تهران یک همچین داستانی هست، توی دزفول، شما نظرت چیه؟ من کارم اصلا این چیزها نیست، ما باید کارمون به اصطلاح شما، از نظر امنیتی ، چه خطری نسبت به اینها (فرقه ذهبیه)،چیزی؟ مدارکی دارید؟ گفت:نه والله، من که وزیرم، هیچ مشکلی ندارم، اینها(فرقه ذهبیه) را هم می شناسم، هیچ مشکلی هم ندارند، و دزفول یک عده ای خودسر، مقابل اینها( دراویش)می ایستند. ولذا هیچ مشکل قانونی نداره، و به مدیرکلشون هم دستور داد، که اقا، شما هیچگونه کاری بهشون، نداشته باشید.بعد از اینکه این دستور را داد، این رسید به شهردار.دوباره به اینجا که قبلا هم پروانه صادر کرده بود. دوباره رفع توقیفشد،گفت: از نظرماهیچ مشکلی نیست، واین صورت گرفت. بنابراین بنده معتقدم، ما یا تابع شرعیم، یا تابع قانون، اگر تابع شرعیم، امام به عنوان رهبر،که از هیچ کس ترسی نداشت، کاری به اینها نداشت،وگفت: هرکس کار خودش را میکندد، خالت نکرد تو کار اینها با این که اگر دستور می داد مردم همه مرکز اینها را صاف زمین می کردند.مقام معظم رهبری، به عنوان رئیس قوه ی مجریه، وقتی به اینها (دراویش)تعرض شد، دستور داد، رفع تعرض بشه، وهیچ کاری بهشون نداشته باشید. این هم به عنوان مظهرقانون، وکسی که الان خودش رهبر است. بنابرین، وقتی بزرگان ما، یک نظری دارند، وقانون به کسی کار ندارد،ماهم باید تابع انها باشیم.

ماهم باید تابع انها باشیم ما هم هیچ کاری نداریم که کی نظرش چیه به منم هیچ ربطی ندارد من بعنوان کسی که به اصطلاح خودم قانونگذارم اول از همه من بایداحترام به قانون بگذارم

جناب آقای سید احمد آوایی آیا الان هم مدافع قانون هستید یا خیر؟

آیا شما در زمانی که قانون با اهداف خانقاه ذهبیه احمدیه اغتشاشیه و قطب فراماسون او همراه نباشد نیز مدافع قانون هستید ؟؟؟یا فقط در زمانی سید احمد آوایی مدافع قانون است که قانون در راستای اهداف دارویش ذهبیه باشد؟؟؟

جناب سید احمد آوایی ایا مصوبات قانونی شورای تامین را در رابطه با خانقاه ذهبیه و بیمارستان الغدیر و پیرامون آن را قبول دارید؟ یا با قانون مخالف هستید؟آیا حاضرید تن به مصوبات قانونی شورای تامین دهید؟

 میرحسین موسوی نامزده منتخب شما هم دم از قانون زد اما  دیدید ودیدیم تا زمانی قانون را دوست داشت و به قانون احترام می گذاشت و قانون را قبول داشت که به نفع اهداف و منافع خودش و باندش بود ؟

جناب آقای آوایی آیا شما فقط به میرحسین موسوی رای دادید و برای  او بیانیه صادر کردید که او اصلح است یا مش قانونگرای (بخوانید ضد قانونگرایی) او را نیز قبول دارید و در سخن داد قانون را سر می دهید و در عمل پایبند قانون نیستید؟امیدوارم هستیم که سید احمد آوایی نه تنها از رای به میرحسین موسوی پشیمان و نادم شده باشد بلکه و در قانونگریزی از او درس نگرفته باشد و تابع قانون گردد و ما شاهد باشیم سید احمد آوایی در تمامی زمینه ها حتی اگر قانون مخالف فرقه دراویش ذهبیه باشد در کنار قانونگرایان و جلوتر از همه ،مدافع قاون باشد چرا که او خود گفت :

 

ماهم باید تابع انها باشیم ما هم هیچ کاری نداریم که کی نظرش چیه به منم هیچ ربطی ندارد من بعنوان کسی که به اصطلاح خودم قانونگذارم اول از همه من بایداحترام به قانون بگذارم

 

ان شاءالله

سید علیرضا حسینی





بازدید امروز: 45 ، بازدید دیروز: 9 ، کل بازدیدها: 450133
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ